1. Postanowienia ogólne
- Sklep Internetowy (zwany dalej 'Sklepem’) działający pod adresem www.agro-noze.pl jest własnością i jest prowadzony przez Brains2let z siedzibą w Łomży, ul. Handlowa 3 wpisaną do ewidencji działalności gospodarczych prowadzonej przez Prezydenta Miasta Łomża pod numerem 18076, NIP 7182071008, numer telefonu: 503-089-570 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00-17:00), e-mail: kontakt@agro-noze.pl (zwany dalej 'Sprzedawcą’)
- Niniejszy regulamin Sklepu (zwany dalej 'Regulaminem’) określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki zawierania umów za pośrednictwem Sklepu oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu oraz w siedzibie Sprzedawcy.
2. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
- Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie Sklepu kierowane do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do rozpoczęcia negocjacji.
- Przedmiotem sprzedaży są znajdujące się w aktualnej ofercie handlowej, prezentowane na stronie internetowej Sklepu towary (zwane dalej łącznie 'Produktami’).
- Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu przy każdym Produkcie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto tj. zawierają podatki. Zapłata ceny jest dokonywana w polskich złotych.
3. Składanie zamówienia
- Zamówienie jest składane poprzez wybranie produktów do koszyka i wypełnienie formularza z danymi nabywcy.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest zaakceptowanie (poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu) niniejszego Regulaminu
- Nabywca musi podać adres na który zostanie wysłane zamównienie
- Prawidłowo wypełniony formularz zawiera obowiązkowo następujące dane Klienta:
- imię i nazwisko lub pełna nazwa wraz z imieniem i nazwiskiem osoby kontaktowej (dotyczy Firmy) oraz adres Klienta (ulica, numer domu i lokalu, kod pocztowy, nazwa miejscowości),
- numer NIP (dotyczy Firmy),
- adres elektroniczny (e-mail),
- numer telefonu.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały tydzień.
- Zamówienia złożone w soboty i dni ustawowo wolne od pracy, będą przyjmowane do realizacji w najbliższym dniu roboczym.
- Formularze wypełnione błędnie lub niekompletne nie będą przyjmowane do realizacji.
- Z momentem pozytywnej weryfikacji wypełnionego formularza, zamówienie zostaje skierowane do realizacji.
- Po złożeniu zamówienia pojawi się okno z potwierdzeniem złożenia zamówienia, a na adres e-mail podany przez Klienta zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia zawierające w szczególności:
- numer zamówienia,
- informacje o wybranym przez Klienta produkcie,
- wartość brutto zamówienia,
- nr konta na który należy dokonać przelewu.
- Klient wybierając płatność tradycyjnym przelewem, powinien uregulować płatność w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Publikowane opisy produktów przygotowane są na podstawie informacji udostępnionych przez producentów Produktów.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie uchybienia lub błędy w opisach nie stanowią one podstawy do roszczeń użytkowników Sklepu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości sugerowany jest kontakt z pracownikiem Działu Obsługi Klienta pod nr tel 690-529-860
- Zdjęcia Produktów to ilustracje poglądowe i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu Produktów. Nie zmienia to jednak ich właściwości.
4. Warunki i formy płatności
- W Sklepie dostępne następujące formy przedpłaty:
- Płatność PAYU
- Przelew tradycyjny. Płatność powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Brak zapłaty oznacza anulowanie zamówienia. Numer konta jest uwidoczniony na stronie internetowej Sklepu i jest przesyłany w e-mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
- Za pobraniem
- Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu 100% zaliczki na konto Sprzedawcy
- W Sklepie istnieje możliwość płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
- Sklep w przypadku podejrzenia naruszenia regulaminu może odstapić od realizacji takiego zamówienia
- W przypadku płatności za pobraniem zamówienie zostanie zrealizowanej naszybciej jak to będzie możliwe.
5. Dostawa
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności.
- Płatność uznaje się za dokonaną w chwili zaksięgowania zapłaty na koncie Sprzedawcy.
- Zamówienie zostanie przekazane do wysyłki w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności.
- Faktura VAT za zakup zostanie dostarczona w formie elektronicznej w postaci pliku PDF zgodnie z art. 106n ustawy z dn. 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011.177.1054 j.t. ze zm.). Na życzenie Klienta faktura zostanie dostarczona Pocztą Polską, tradycyjnym listem na adres podany w zamówieniu. Jeżeli adres wysyłkowy jest inny niż dane do wystawienia faktury należy go przesłać na mail.
6. Odstąpienie od umowy przez konsumenta
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Konsument może odstąpić od umowy, informując Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument może złożyć oświadczenie korzystając z wzoru formularza odstąpienia od umowy znajdującego się na końcu niniejszego regulaminu. Załącznik nr 1.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie przez Konsumenta informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyra¼nie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
7. Tryb postępowania reklamacyjnego
- Reklamacje można wnosić na adres e-mail sklepu w formie pisma wysłanego pocztą na adres sprzedawcy
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania. Odpowiedź w sprawie rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma w sposób odpowiadający rodzajowi użytego środka porozumiewania się na odległość.
8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość zwrócenia się do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o:
- wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
9. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od 1 września 2023 r. i ma zastosowanie do umów zawartych od tego dnia.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Przy każdym zakupie Klient ma obowiązek zapoznać się z aktualną wersją Regulaminu
Życzymy udanych zakupów